E

Elliot_lover

Min shetlandsponny är hingst(har låtit vererinären kolla upp de :o) men ponnyn är inte ett dugg intresserad av ston, inte ens av högbrunstiga små ston på våren. varför??
 
Innan han själv upptäcker att han faktiskt Är hingst (det lär han snart upptäcka), så kanske du skulle ta och ringa veterinären och boka tid för kastrering.. före våren :)
 
han är 9 år.. :p och jag vill ha kvar honom som hingst.. men det är ganska kompicerat att förklara för stoägarna varför han inte är intresserad. dom fnyser och tror jag lurat dom..
han har gått med andra jämnåriga hingstar på både våren och somaren men han hingstar sig inte eller så
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 666
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 361
Senast: Lea88
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 010
Senast: Karro-Lina
·
Hästvård Hej! Vi har en valack som igentligen är 8 år, men mer som 6 i huvudet. Kenta som han heter, är otroligt snäll att hålla på med, han är...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp