Hingsten Duell

S

sippan

Har en häst på foder med Duell som morfar och jag undrar om det är någon som vet något om denna hingst? Gärna foto!

Tess
 
Vad gulligt av er! Jag PM:ar er båda min mailadress.
Tess
 
Duell är en Bjällbrunna produkt!
Han har en otroligt läcker helbror, Du, som exporterades till Australien.
Han såldes till Skansens stuteri, kul namn!
Liksom de flesta av Bjällbrunnas hingstar, ligger de inte så otroligt högt på de index man kan finna dem på.
Men det beror nog till stor del, att Bjällbrunna själva, i stort sett exporterade "allt" de hade.
Jag har sett både Duell och Du, och de var vackra pojkar.
Duells möderne är otroligt spännande, inte konstigt att den damen "spottade" ur sig så mycket bra hästar.
Det har nog legat en tråd om detta tidigare, så om du söker på Bjällbrunna, på forumet, så lär du få veta mycket mer!

Mvh
 

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 164
Senast: Lea88
·
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
456
Senast: Robina
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 576
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 897
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp