Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Hingstlicens

G

Gisburne

Får inte tag i SPAF och hittar inga uppgifter om vilket pg hingstlicensen ska betalas till och hur mycket den kostar på shetland. Vet nån? (Lite brådis, första stona kommer ju snart...)

:confused:

ameo

Moderator
Sv: Hingstlicens

Gisburne skrev:
Får inte tag i SPAF och hittar inga uppgifter om vilket pg hingstlicensen ska betalas till och hur mycket den kostar på shetland. Vet nån? (Lite brådis, första stona kommer ju snart...)

:confused:
Det är inte SPAF utan SH som administrerar hingstlicenserna. Och du borde ha fått en faktura från dem på licensen. (det har i alla fall jag fått, för några veckor sen)
Har du inte det, så jaga SH... (www.svehast.se)

G

Gisburne

Sv: Hingstlicens

Misstänkte det, men jag var inte säker. Och nej, jag har inte fått något inbetalningskort/faktura, fast de själva sa förra säsongen att de alltid skickar ut sånt till hingstägarna. Irro... Men tack i alla fall, jag ska ringa SH! :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5936 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Avel Ska inseminera mitt 5-åriga sto, första gången. Tidigare har jag använt mig av naturlig betäckning och har ju då lämnat stona hos hingst...
Svar
6
· Visningar
641
Hästvård Hej! Vi ska snart till veterinär och göra en hältutredning med min ena ponny. Och nu undrar jag om det är nåt man behöver veta eller...
Svar
1
· Visningar
165
Hästvård Hej Jag har en islandshäst som är överviktig (vilket vi jobbar på med daglig ridning/motion!). Hon har dock lite puls i alla fyra benen...
Svar
12
· Visningar
692
Samhälle Jag skulle vilja veta vad sjukvård kostar på riktigt, dvs en lista på avgifter som en inte behöver betala pga en mycket hög...
2
Svar
39
· Visningar
1 829

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Har ni badat än? :)
  • Vinterföräldrar 2019/2020
  • Vad gör vi CXXXII

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa katträdet/klösmöbeln?