Hingstlicens

G

Gisburne

Får inte tag i SPAF och hittar inga uppgifter om vilket pg hingstlicensen ska betalas till och hur mycket den kostar på shetland. Vet nån? (Lite brådis, första stona kommer ju snart...)

:confused:
 
Sv: Hingstlicens

Gisburne skrev:
Får inte tag i SPAF och hittar inga uppgifter om vilket pg hingstlicensen ska betalas till och hur mycket den kostar på shetland. Vet nån? (Lite brådis, första stona kommer ju snart...)

:confused:
Det är inte SPAF utan SH som administrerar hingstlicenserna. Och du borde ha fått en faktura från dem på licensen. (det har i alla fall jag fått, för några veckor sen)
Har du inte det, så jaga SH... (www.svehast.se)
 
Sv: Hingstlicens

Misstänkte det, men jag var inte säker. Och nej, jag har inte fått något inbetalningskort/faktura, fast de själva sa förra säsongen att de alltid skickar ut sånt till hingstägarna. Irro... Men tack i alla fall, jag ska ringa SH! :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 693
Senast: Wille
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 894
Senast: Sel
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Går det att klara sig på så lite pengar? Hur gör man då? Jag får väl anta att både husdjur och bil går bort då. Och inga glasögon. Men...
34 35 36
Svar
708
· Visningar
34 746
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
2 843

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp