Hingstlicens

G

Gisburne

Får inte tag i SPAF och hittar inga uppgifter om vilket pg hingstlicensen ska betalas till och hur mycket den kostar på shetland. Vet nån? (Lite brådis, första stona kommer ju snart...)

:confused:
 
Sv: Hingstlicens

Gisburne skrev:
Får inte tag i SPAF och hittar inga uppgifter om vilket pg hingstlicensen ska betalas till och hur mycket den kostar på shetland. Vet nån? (Lite brådis, första stona kommer ju snart...)

:confused:
Det är inte SPAF utan SH som administrerar hingstlicenserna. Och du borde ha fått en faktura från dem på licensen. (det har i alla fall jag fått, för några veckor sen)
Har du inte det, så jaga SH... (www.svehast.se)
 
Sv: Hingstlicens

Misstänkte det, men jag var inte säker. Och nej, jag har inte fått något inbetalningskort/faktura, fast de själva sa förra säsongen att de alltid skickar ut sånt till hingstägarna. Irro... Men tack i alla fall, jag ska ringa SH! :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
6
· Visningar
1 146
Hemmet Jag har aldrig lyckats hitta någon fin stjärna till granen. Jag har en som duger, men har aldrig hittat DEN liksom. Allting är liksom...
Svar
7
· Visningar
347
Senast: gul_zebra
·
Juridik & Ekonomi Jag var till veterinären med en av hundarna i tisdags för att fixa tänderna, veterinären kollade på honom för ett par veckor sedan och...
2
Svar
32
· Visningar
2 873
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp