Hingsttips Caranosto

Bandida

Trådstartare
Jeg tenker å bedekke min hoppe e. CARANO ue. LEONID, men har ingen erfaring med hingstevalg.

Hoppen har sprangstamme, men jeg ønsker et avkom til meg som skal gå dressur (og feltritt for gøy). Jeg liker hoppen meget godt (hennes psyke og fysikk) og ønsker derfor et avkom etter henne. Det jeg ønsker å forbedre er mindre manke, litt mer vinkel i kodebein og litt mer elastisk topplinje. Og litt mer gang og større skritt. Hun har fantastisk galopp. Hun er ganske høy, 173 cm men ikke tung.

Så kan noen hjelpe meg med tips på spranghingster med gang og gjerne en god psyke? Er og åpen for dressurhingster.
 

Liknande trådar

Utrustning Jeg kjøpte Sprenger bøyelig gummibitt med litt tungefrihet til unghesten min Når jeg prøvde henne gikk hun med et kjempetykt enkelt...
Svar
2
· Visningar
461
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
997
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jeg vil gjerne høre erfaringer med Equito baselayers. Er de tykke eller tynne i stoffet. Fleece for inni? Puster de? Hvor elastiske...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: MimmiNO
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp