Hingstvisningar 2017

Gabby_Ossi

Trådstartare
Fyll på, alla raser välkomna! :D

Mars
29
18.30 Strömsholm, hingstar från Flemminge, Lövsta, Askö, Myrsjö (SWB)

April
1
13.00 Tullstorp (SWB)
1 14.00 Blue Hors Danmark (buss via Gränsbo) (DWB/SWB)
1 17.00 Helsingborg, hingstar från Lövsta och Helgestrand (SWB)
2 13.00 Tullstorp (SWB)
9 14.00 Lövsta Stuteri (SWB)
14 13.00 Eklunda Stuteri (SWB)
16 14.00 Gränsbo Stuteri (SWB)
22 14.00 Stutteri Ask Danmark (buss via Eklunda) (DWB/SWB)
 
Mars
29
18.30 Strömsholm, hingstar från Flemminge, Lövsta, Askö, Eklunda, Gunnarlunda (SWB)

April
1
13.00 Tullstorp (SWB)
1 14.00 Blue Hors Danmark (buss via Gränsbo) (DWB/SWB)
1 17.00 Helsingborg, hingstar från Lövsta och Helgestrand (SWB)
2 13.00 Tullstorp (SWB)
9 14.00 Lövsta Stuteri (SWB)
14 13.00 Eklunda Stuteri (SWB)
16 14.00 Gränsbo Stuteri (SWB)
22 14.00 Stutteri Ask Danmark (buss via Eklunda) (DWB/SWB)
 
Mars
29
18.30 Strömsholm, hingstar från Flemminge, Lövsta, Askö, Eklunda, Gunnarlunda (SWB)

April
1
13.00 Tullstorp (SWB)
1 14.00 Blue Hors Danmark (buss via Gränsbo) (DWB/SWB)
1 17.00 Helsingborg, hingstar från Lövsta och Helgestrand (SWB)
2 13.00 Tullstorp (SWB)
9 14.00 Lövsta Stuteri (SWB)
14 13.00 Eklunda Stuteri (SWB)
16 13.00 Myrsjö gård (SWB, Lusitano, Trav)
16 14.00 Gränsbo Stuteri (SWB)
22 14.00 Stutteri Ask Danmark (buss via Eklunda) (DWB/SWB)
 
Vet att Myrsjö ska ha öppet hus 16/4-17 från kl 13:00 och framåt. Då får man träffa hingstarna på hemmaplan :):bump::banana:
 
Mars
29
18.30 Strömsholm, hingstar från Flemminge, Lövsta, Askö, Eklunda, Gunnarlunda, Millegarne (SWB)

April
1
13.00 Tullstorp (SWB)
1 14.00 Blue Hors Danmark (buss via Gränsbo) (DWB/SWB)
1 17.00 Helsingborg, hingstar från Lövsta och Helgstrand (SWB)
2 13.00 Tullstorp (SWB)
9 14.00 Lövsta Stuteri (SWB)
14 13.00 Eklunda Stuteri (SWB)
16 13.00 Myrsjö gård (SWB, Lusitano, Trav)
16 14.00 Gränsbo Stuteri (SWB)
22 14.00 Stutteri Ask Danmark (buss via Eklunda) (DWB/SWB)
 
Någon som varit på Grönsbos hingstvisning ?Skulle varit på plats men fick släktbesök.Någon som har något att säga om Gisborne och deras Kannan hingst?
 
Någon som varit på Grönsbos hingstvisning ?Skulle varit på plats men fick släktbesök.Någon som har något att säga om Gisborne och deras Kannan hingst?
De va riktigt fina. Gisborne utvecklas och blir bara bättre och bättre. 3e året i rad jag ser honom. Fina gångarter, ridbar och hoppar hus. Tror det var han som klippte ett 160-hinder idag utan att blinka. Ett varningens finger bara för att han är lite grövre.

Incanto var snyggare, lite ädlare typ. Mycket trevlig exteriör. Såg också väldigt ridbar ut. Hade också trevliga gångarter (Gisborne har bättre trav). Hoppade mycket okomplicerat. Jättefin!

Hade jag haft ett sto som var av bra ädlare typ hade jag valt Gisborne.
Annars Incanto. Jag har en känsla av att Incanto inte har så många år i Sverige för han är riktigt fin.

Det var de två som var bäst på visningen tyckte jag.
 
De va riktigt fina. Gisborne utvecklas och blir bara bättre och bättre. 3e året i rad jag ser honom. Fina gångarter, ridbar och hoppar hus. Tror det var han som klippte ett 160-hinder idag utan att blinka. Ett varningens finger bara för att han är lite grövre.

Incanto var snyggare, lite ädlare typ. Mycket trevlig exteriör. Såg också väldigt ridbar ut. Hade också trevliga gångarter (Gisborne har bättre trav). Hoppade mycket okomplicerat. Jättefin!

Hade jag haft ett sto som var av bra ädlare typ hade jag valt Gisborne.
Annars Incanto. Jag har en känsla av att Incanto inte har så många år i Sverige för han är riktigt fin.

Det var de två som var bäst på visningen tyckte jag.
Tack för svaret!Då får jag hoppas jag får en riktig pärla nu när mitt xx-sto får föl vilken dag som helst med Gisborne!;):banana:
 

Liknande trådar

Avel Liten kalender där vi kan lägga in hingsvisningar/premieringar/prov, både i Sverige och utomlands, gärna info om var man kan hitta...
Svar
10
· Visningar
1 709
Senast: skogaliten
·
Avel A Avelsvärdebokstav A ges till hingst som uppfyller krav på god förärvning. Med detta menas att hingsten har förmåga att föra aveln...
Svar
9
· Visningar
1 796
Senast: Ottilia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp