Hippomundo vs HorseTelex

eventingmania

Trådstartare
Jag är en trogen HorseTelex-användare sedan typ tidernas begynnelse men noterar att Hippomundo är på frammarsch och helt ärligt gillar jag deras artiklar väldigt bra. Någon som har/använder Hippomundo i betalversionen och kan tala om utifall det är värt det? Vet att HorseTelex snart kommer med en ny version och det kan ju oxå bli hur spännande som helst.

eventingmania

Trådstartare
Uppdaterar en så här långt egen tråd ;)

Jag köpte prenumeration på Hippomundo och är delvis besviken. Rättningarna av härstamningarna gick snabbt som tusan första veckan och sedan ingenting. Dessutom räknas inte lägre nivåer av tävlingar på nationell nivå. Vilket ju liksom kan visa på en användbar stostam för normalryttaren.

Saknar även inavelsprocent. Men gillar skarpt informationen man kan söka fram gällande hingstars avkommor och prispengar :)

Idag ska de lansera nya HorseTelex så det kanske blir en prenumeration där med ;)

Liknande trådar

Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
21 040
  • Artikel
Dagbok Har tänkt mycket på min pappa senaste tiden. Tror det är att det varit fars dag, att han fyller år snart och dessutom corona och tanken...
2
Svar
32
· Visningar
2 161
Skola&Jobb Ja, folk pratar stort om att videomöten är något som kommer vara kvar mycket av på olika jobb och hemarbete likaså osv, som om det bara...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
4 460
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
6 492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat