Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.

VLMF

Trådstartare
Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter!

Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS! Hittade den på Hemköp.

20116-citroningefara.jpg


Kunde varit ännu starkare för min del (det är chilisylt i den) men den var ändå god :d Ser fram emot att testa Sias marsipan, undrar när den släpps...?
 
Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter!

Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS! Hittade den på Hemköp.

20116-citroningefara.jpg


Kunde varit ännu starkare för min del (det är chilisylt i den) men den var ändå god :d Ser fram emot att testa Sias marsipan, undrar när den släpps...?

Bra! Jag köpte den också:D
 
hzodqle8mmgwpxvqkihl.jpg

Största jävla MEGAHISS ever! Och då älskar jag ändå inte blåbär jättemycket. Den smakar verkligen blåbärspaj på riktigt.

Fortsätter med glasstemat och plockar med inlägget från @Nebraska i förra tråden.
Jag tyckte den här glassen var en besvikelse - alldeles för lite kaksmulor (dom på toppen var ju typ minimala och inte alls tillräckligt för hela paketet). God ändå så den får en svag hiss, fast den kunde varit så mycket bättre
 
Fortsätter med glasstemat och plockar med inlägget från @Nebraska i förra tråden.
Jag tyckte den här glassen var en besvikelse - alldeles för lite kaksmulor (dom på toppen var ju typ minimala och inte alls tillräckligt för hela paketet). God ändå så den får en svag hiss, fast den kunde varit så mycket bättre

Enig! Den var ju god, men jag blev så besviken över kaksmulorna. Men så är jag över huvud taget inte mycket för minimalism när det gäller glass. :p
 
8B85EF96-E8E0-4BC3-8BDA-32A594EC59A9.jpeg

Diss! :yuck:

Smakar som romerska bågar och är rätt ”torr”. Jag blir sjukt törstig efteråt, typ som när jag ätit romerska bågar :p Fick dessutom en rätt bitter eftersmak.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
18 19 20
Svar
390
· Visningar
29 331
Senast: Exile
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 983
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 891
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 317

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp