Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Årets skumtomtar: DISS! Totalt menlösa.

07310350129089_G1N1.jpg


Edit: Bilden är alltså ALLDELES för stor!
 
Jag vill HISSA denna! Provade den idag och den var GRYMT mättande! Och god och till ett bra pris (ssk eftersom min va nedsatt 50% :P men bra pris från början också).

1541095176675.png
 
3449_m.jpg


Smakmässigt egentligen varken hiss eller diss, men eftersom jag tycker den var väldigt dyr (typ 40 kr) för en liten portion så blir det DISS!
 
Någon som provat Sias nya lussekattsglass? Jag håller mig skeptisk och kommer nog köpa en Lilla Glassfabriken-pint med saffransglass istället..
 
HISS! Så himla himla god, och ett sjukt coolt företag bakom dessutom. Man blir verkligen varse hur vansinnigt söt all annan granola är när man äter denna och tycker den är precis lagom söt trots att den inte innehåller något tillsatt socker alls...

1541953945673.png
 
skumtomte150.png

Vasa läsk med smak av "Skumtomte"
Hade ju inga förhoppningar alls på den här men jag kunde inte låta bli att testa (mest på grund av färgen tror jag..)
DISS!!! Jag trodde inte den skulle vara god men tänkte faktiskt inte att den skulle vara så vidrig som den faktiskt var. Det smakar som kolsyrad jordgubbsglass. Extremt söt, lite vaniljig. USCH säger jag bara :yuck:
 
HISS! Så himla himla god, och ett sjukt coolt företag bakom dessutom. Man blir verkligen varse hur vansinnigt söt all annan granola är när man äter denna och tycker den är precis lagom söt trots att den inte innehåller något tillsatt socker alls...

Visa bifogad fil 21412

Har också provat denna nu! Tyckte iofs den var lika söt som annan granola, men känns ju absolut nyttigare. Bra med mycket crunchy bitar i också. Håller med om HISS!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
400
· Visningar
29 763
Senast: _Elly_
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 995
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 916
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp