Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså... Jag älskar viol. Jag älskar surt godis. Herregud. HISS!

1200x1200-prod_25805.png
Jamen alltså det här är seriöst det godaste jag har ätit på hela veckan! Och då har jag ändå varit på matmässa i två dagar!

Inhandlades på Willys på Emporia i Malmö och jag åt eventuellt upp hela påsen på väg hem :o

Å nej är de så goda då måste de köpas!! Vet bara inte om min mun klarar av mer surt godis :arghh:
 
På temat sockerfri läsk vill jag hissa Premiers Lime and Lemon från Willys. Mycket god (och billig) och personligen känner jag inte att det är en sockerfri variant :)
 
Kellogg Bio/Organic/Eko Wholegrain Wheats & Raisin. > DISS!!!

Mjuka, jättestora och mjöliga kuddar som smakar papper - inte alls gott, fick lov att kasta hela frukosten.

1542616956313.png
 
Jag älskar ICA's citronläsk! Den är perfekt frisk utan att vara besk.
Jag testade den i helgen, förväntningarna var skyhöga efter att ha läst här. Tyvärr tyckte jag inte den var något vidare.. Den har den där extremsöta smaken som sockerfri läsk tyvärr kan få. Blir tyvärr en diss från mig :(
 
1542728491521.png


Jag hittade denna på utförsäljning för bara 5:- så jag köpte två eftersom jag har börjat älska lakrits! Den ena drack jag till frukost direkt från kylen och tyckte inte den smakade så mycket... Den andra tog jag med mig och drack efter ett löppass inomhus, så den stod i rumstemperatur i ca en och en halv timme. Den tyckte jag smakade mera, har ni också märkt det? Jag tycker det är samma sak med mjölk, fast jag glömmer av det ibland!

Så ja, som sagt den andra var godare (fast kunde ha smakat ännu mer) och jag kan nog tänka mig att köpa sån igen! Mättande var den också! Så på det stora hela blir det en (något tveksam, men iallafall) HISS! :banana::)
 
Marabou-.jpg


DISS på dessa! Ser supergoda ut men tyvärr är de inte det enligt mig. Det ljusa är mjukt och har ingen smak alls, bara mjukt och typ torrt?! :down: De är egentligen inte ens värda en så här stor bild :devil:
 
Alltså jag vill hissa bara att den här smaken existerar :love: :love: :love:
Men jag har inte smakat den, är det någon som har gjort det??
(Måste hitta den någonstans!)

A814947A-1B7D-404C-A60D-475A8FFDE150.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
30 015
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 937
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp