Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men åh, det förstår jag!!! Vart har du köpt den? :bump:
Har nog funnits på alla mina affärer med en stor BJ-frys faktiskt. Men har eventuell ett litet minne av att det stått "limited edition" (typ) på den, men hoppas inte det. Vet iaf att det stått så på nån av alla smaker jag provat. Men var nog i höstas jag åt den senast... Men har råkat smaka en som heter typ "topped+salted caramel brownie" som också var underbar. Dock inte med kaffesmaken som den på din bild, men väldigt god kolasås och glass och chokladbitar ändå.
 
Har nog funnits på alla mina affärer med en stor BJ-frys faktiskt. Men har eventuell ett litet minne av att det stått "limited edition" (typ) på den, men hoppas inte det. Vet iaf att det stått så på nån av alla smaker jag provat. Men var nog i höstas jag åt den senast... Men har råkat smaka en som heter typ "topped+salted caramel brownie" som också var underbar. Dock inte med kaffesmaken som den på din bild, men väldigt god kolasås och glass och chokladbitar ändå.
Men neej :arghh: Det får inte vara en limited edition! Såg bilden på en frys i en Coop-butik idag men hittade inte den burken (jag letade febrilt :cautious:). Sökandet får fortsätta :D
 
Herregud, herregud, herreguuuuud vad goda!
HISS!
51flg1rjwsL._AC_SY400_.jpg
 
Jag förstår inte grejen med "Topped"-varianterna? Bara ett tjockt lager choklad som man måste hacka sig igenom :down: Har ännu inte hittat någon BJ-smak som slår Half Baked :D
Jag är helt med dig! Chokladen var ju inte ens god :down: men jag lever i någon slags förhoppning om att hitta glassen som är godare än Half Baked och måste ju testa mig igenom sorterna :D Men nä, Half Baked är bäst!
 
Jag förstår inte grejen med "Topped"-varianterna? Bara ett tjockt lager choklad som man måste hacka sig igenom :down: Har ännu inte hittat någon BJ-smak som slår Half Baked :D
Jag är helt med dig! Chokladen var ju inte ens god :down: men jag lever i någon slags förhoppning om att hitta glassen som är godare än Half Baked och måste ju testa mig igenom sorterna :D Men nä, Half Baked är bäst!
O_o Topped är ju asgott! Problemet är snarare att det inte räcker genom hela pinten :down: Borde helt klart vara ett lager i botten också. Eller, det borde det inte för jag tål tydligen inte B&J längre, men det borde ha varit så när jag åt!
 
O_o Topped är ju asgott! Problemet är snarare att det inte räcker genom hela pinten :down: Borde helt klart vara ett lager i botten också. Eller, det borde det inte för jag tål tydligen inte B&J längre, men det borde ha varit så när jag åt!

Har du testat mjölkfria B&J? Jag tål inte de vanliga, men mjölkfritt går ner!
 
Har du testat mjölkfria B&J? Jag tål inte de vanliga, men mjölkfritt går ner!
Tvivlar på att det funkar tyvärr, det är inte mjölken som trilskas utan det är min mage som inte kan med efter min gastric bypass. Kan vara sockret eller vad som, men det känns som att det liksom blir för "tätt". Kör på proteinglass istället när det är glassdags, det funkar fint :up: Sen får vi se, jag käkar B&J typ 2-3 gånger per år så lagom till sommaren får jag kanske nåt ryck och testar mjölkfritt ändå just in case :p
 
Tvivlar på att det funkar tyvärr, det är inte mjölken som trilskas utan det är min mage som inte kan med efter min gastric bypass. Kan vara sockret eller vad som, men det känns som att det liksom blir för "tätt". Kör på proteinglass istället när det är glassdags, det funkar fint :up: Sen får vi se, jag käkar B&J typ 2-3 gånger per år så lagom till sommaren får jag kanske nåt ryck och testar mjölkfritt ändå just in case :p
Ett tips om du gillar choklad, är Sias Kladdkakeglass! Den är gräddigt fluffig och för mig har den gått om BnJs motsvarande. Kanske inte heller funkar för magen, men kan vara vört att testa ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
401
· Visningar
29 820
Senast: Asko
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 995
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 923
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp