Hiss & diss del 3

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
MĂ„ste testa! Åt den andra varianten med hallonrippel och marĂ€nger i locket, mmmm sĂ„ god! MarĂ€ngerna sjukt söta men var perfekt till den syrliga yoghurten :)
Jag provade den nu :up::d det behövdes bara nĂ„gra marĂ€nger i yoghurten som var vĂ€ldigt god i sig. Äter marĂ€ngerna nu till efterefterrĂ€tt :D
Men jag blev lite förvÄnad och besviken nÀr jag öppnade den, innehÄllet fyllde knappt upp hÀlften av utrymmet :confused::down:
Men Ä andra sidan sÄ blir det mera en dessert dÄ. Det Àr inte en lunch eller nÄt som kan stÄ pÄ egen hand.
 
Denna Ät jag igÄr! JÀttehiss.

PS tycker proteinprodukter Àr trams men vill Ät lÄgkalorihalten.

Visa bifogad fil 30917
Åh! Jag Ă€r sĂ„ kluven till sĂ„nt dĂ€r. Kan inte med kombon lakrits+glass, MEN hallonlakrits Ă€r skitgott, sĂ„ jag gĂ„r till affĂ€ren, vill prova, men Ă€r för snĂ„l och köper nĂ„n jag vet att jag gillar sĂ„ jag inte slösar pengar pĂ„ nĂ„t som Ă€r Ă€ckligt :p

Åt Lohilo av samma orsak förr btw. Nu ska jag inte tĂ€nka pĂ„ kalorier men prioritera protein. Varför Ă€ndra pĂ„ ett vinnande koncept, typ :D

🙊

Fast jag gillar verkligen mjukglass med chokladströssel :d bara inte för ofta :D
Bah :cautious: Mjukglass Àr förvisso fantastiskt, men det Àr ÀndÄ inte okej att dissa annan glass. Ja förutom isglass dÄ. Och lakritsglass. Och Bigpack :p
 
Provade nyss Yallas proteinpudding med salt karamell för övrigt...

yalla-proteinpudding-bcaa-salt-karamell-200-g_1905231702.png


Det blir en DISS. Smakade bara sötsliskigt kemiskt. Inte ens rÄttorna vill ha.
 
Åh! Jag Ă€r sĂ„ kluven till sĂ„nt dĂ€r. Kan inte med kombon lakrits+glass, MEN hallonlakrits Ă€r skitgott, sĂ„ jag gĂ„r till affĂ€ren, vill prova, men Ă€r för snĂ„l och köper nĂ„n jag vet att jag gillar sĂ„ jag inte slösar pengar pĂ„ nĂ„t som Ă€r Ă€ckligt :p

Men TJÖÖÖP! Den Ă€r jĂ€ttegod. :D

(Smakgaranti: om du inte gillar den, ge mig din swish 😄)
 
SĂ„klart att det blev en diss, missade du ordet protein? :angel::p
Pfft, I'll have you know att Njies proteinpudding Àr skitgod faktiskt ;)

Kan annars hÀrmed lÀgga till den hÀr:
yalla-proteinpudding-bcaa-choklad-200-g_1905231702.png


DISS! Klarade tvÄ tuggor. SÄ Àckligt kemisk. Aldrig igen. TÀnker inte ens testa deras shakes.
FörvÄnande ÀndÄ, tycker Yalla!s drickkvarg Àr skitgod och hade hoppats att proteinpuddingen skulle hÄlla samma standard, men det Àr som att jÀmföra CrÚme Brûlée med ketchup.
 
Pfft, I'll have you know att Njies proteinpudding Àr skitgod faktiskt ;)

Kan annars hÀrmed lÀgga till den hÀr:
yalla-proteinpudding-bcaa-choklad-200-g_1905231702.png


DISS! Klarade tvÄ tuggor. SÄ Àckligt kemisk. Aldrig igen. TÀnker inte ens testa deras shakes.
FörvÄnande ÀndÄ, tycker Yalla!s drickkvarg Àr skitgod och hade hoppats att proteinpuddingen skulle hÄlla samma standard, men det Àr som att jÀmföra CrÚme Brûlée med ketchup.
Samtidigt som du bara fortsÀtter att lÀgga till saker som stÀrker min teori om att protein grejer Àr Àckliga :angel::p
 
Bara sĂ„ ni vet - jag skyller helt och hĂ„llet pĂ„ den hĂ€r trĂ„den att jag köpte glass idag! :mad: Och nej @gul_zebra det Ă€r inte proteinglassen. (Jag gillar choklad men inte chokladglass 🙈 Nu svor jag i kyrkan igen, sorry!)

Men jag köpte mitt livs första Ben&Jerry glass đŸ˜±:rofl: Köpte kanelbulle smak, fĂ„r se hur den smakar :p
 
Bara sĂ„ ni vet - jag skyller helt och hĂ„llet pĂ„ den hĂ€r trĂ„den att jag köpte glass idag! :mad: Och nej @gul_zebra det Ă€r inte proteinglassen. (Jag gillar choklad men inte chokladglass 🙈 Nu svor jag i kyrkan igen, sorry!)

Men jag köpte mitt livs första Ben&Jerry glass đŸ˜±:rofl: Köpte kanelbulle smak, fĂ„r se hur den smakar :p
Den Ă€r jĂ€ttegod! VĂ„ga inte tyck nĂ„t annat 😈
 
Bara sĂ„ ni vet - jag skyller helt och hĂ„llet pĂ„ den hĂ€r trĂ„den att jag köpte glass idag! :mad: Och nej @gul_zebra det Ă€r inte proteinglassen. (Jag gillar choklad men inte chokladglass 🙈 Nu svor jag i kyrkan igen, sorry!)

Men jag köpte mitt livs första Ben&Jerry glass đŸ˜±:rofl: Köpte kanelbulle smak, fĂ„r se hur den smakar :p
Jag hÄller med @Sasse du skulle bara vÄga ogilla den!
Jag Àr redan krÀnkt av att du dissar chokladglass - det innebÀr att du dissar B&Js chocolate fudge brownie som Àr det bÀsta som finns liksom :cautious:

Nu ska jag svÀra i kyrkan, men jag tycker faktiskt att Ben & Jerry Àr överskattad. För söt!
:eek: INTE OKEJ! :mad:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Mat HÀr fortsÀtter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. GÀrna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
18 19 20
Svar
390
· Visningar
29 331
Senast: Exile
·
Tjatter VĂ€lkomna till leken “skyll er sjĂ€lva som ger mig ideer”. DĂ„ jag just nu Ă€r lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 983
Senast: Niyama
·
  • LĂ„st
Mat Förra trÄden Àr full, sÄ hÀr fortsÀtter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. GÀrna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 891
Senast: Enya
·
Tjatter HjĂ€rtligt vĂ€lkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag Ă€r glad att sĂ„ mĂ„nga valt att nĂ€rvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 317

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp