Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du är nåt på spåren här. Nu gillar jag inte lakrits, men tror det skulle passa väldigt bra med en riktig rökig whisky. Kontakta en lakritstillverkare och sälj in din ide.
Får nästan ta och göra det! På tal om det måste jag kila iväg till Kahls och kolla om de fått in nåt jäkla lakritskaffe i sortimentet som jag frågade efter när jag var secret santa ett år åt en bukefalist som gillade kaffe och lakrits, jag var tydligen inte den enda som efterfrågat det. Det borde kunna passa även till pappa.
 
Hiss på denna! Brukar inte gilla "såna" men denna är god! Helt lagom med mintsmak också! :)

1603657679110.png
 
lohilo-damn-protein-ice-cream.jpg


HISS! Vaniljglass med typ daimbitar i, som en Daimstrut, och ett täcke av choklad över halva. Smakar i stort sett som en Daimstrut och chokladen är skitgod. Nackdelen är att chokladtäcket tar slut först och sen är man utan det, men glassen är jävligt god i sig självt också :)
 
Får nästan ta och göra det! På tal om det måste jag kila iväg till Kahls och kolla om de fått in nåt jäkla lakritskaffe i sortimentet som jag frågade efter när jag var secret santa ett år åt en bukefalist som gillade kaffe och lakrits, jag var tydligen inte den enda som efterfrågat det. Det borde kunna passa även till pappa.
Jag brukar göra lakritskaffe själv genom att blanda lite lakritspulver med kaffet innan jag brygger det. Jättegott!
 
b15537f82cf5cf59dd85b16a656a03b7.png

Försiktig diss på dessa.

Det är pepparkaka med lite halvtrist choklad runt. Smakar ungefär som man tänker sig innan. Absolut inte äckliga eller så men inte något speciellt. Kommer inte köpa igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
573
· Visningar
40 805
Senast: Sleepan
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 828
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 844
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp