Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag hade kunnat dissa, smakar bara sockerLåt oss fortsätta hissa och dissa (nya/ganska nya) produkter. Lägg gärna in bild!
Jag vill hissa denna, perfekt som helgfrukost, eller när man bara vill ha något chokladigt
Visa bifogad fil 175160
FörvissoÅh jag hade kunnat dissa, smakar bara socker![]()
Min ICA har tagit in dessa såg jag på insta så ska köpa i veckan!Visa bifogad fil 175289
Nu har jag smakat. Vet inte om klimakteriet har ändrat mina smaklökar för trots att jag alltid älskat saffran var dessa meh. Gav bort hälften.
Är det bara hos mig som delar av texten på paketet ser jättekonstig ut, typ som om den vore AI-genererad? Menar inte att du skulle ha gjort det alltså, men undrar om företaget missat det? Under Ginger Bread ser det till exempel ut som att det står "Flaxeres Dayes" (gissar att det ska stå Flavoured Dates) och i beskrivningen under produktbilden ser det ut att stå "natcroltu axer detes with taste af giager bread cookies" (gissar att det ska stå naturally sweet dates with taste of ginger bread cookies). Texten på sigillet ser också jättekonstig ut.Visa bifogad fil 175318
Till alla dadelälskare i tråden!
Verkar vara inne med duo-konceptet nu, Lindt har ju också lanserat något på det temat. Låter spontant lovande tycker jag, jag måste testa!Jag tror inte denna varit uppe förut?
Om den har det ber jag om ursäkt..
Halvhiss från mig. Inget underverk men den slank ned hela kakan.
Fyllningen är rätt god, kunde haft ytterligare lite mer smak och crunch. Ritters mjölchoklad är lite trist, men det visste jag ju egentligen innan.
Visa bifogad fil 175312
Jag misstror typ alla bilder numer… (vilket känns tråkigt). Denna produkt är åtminstone sann, och ser betydligt bättre ut på deras produktsida än i denna reklam(?)bildÄr det bara hos mig som delar av texten på paketet ser jättekonstig ut, typ som om den vore AI-genererad? Menar inte att du skulle ha gjort det alltså, men undrar om företaget missat det? Under Ginger Bread ser det till exempel ut som att det står "Flaxeres Dayes" (gissar att det ska stå Flavoured Dates) och i beskrivningen under produktbilden ser det ut att stå "natcroltu axer detes with taste af giager bread cookies" (gissar att det ska stå naturally sweet dates with taste of ginger bread cookies). Texten på sigillet ser också jättekonstig ut.
Kanske någon som haft lite för bråttom med senaste AI-verktyget![]()
Lindt lät intressant. Det får jag kolla uop. Ska dick minska onyttigheterna egentligen. Kommer svälla ordentligt av denna sjukskrivningen och vilan annars.Verkar vara inne med duo-konceptet nu, Lindt har ju också lanserat något på det temat. Låter spontant lovande tycker jag, jag måste testa!
100% AI-genererad bild. Men produkten ska finnasÄr det bara hos mig som delar av texten på paketet ser jättekonstig ut, typ som om den vore AI-genererad? Menar inte att du skulle ha gjort det alltså, men undrar om företaget missat det? Under Ginger Bread ser det till exempel ut som att det står "Flaxeres Dayes" (gissar att det ska stå Flavoured Dates) och i beskrivningen under produktbilden ser det ut att stå "natcroltu axer detes with taste af giager bread cookies" (gissar att det ska stå naturally sweet dates with taste of ginger bread cookies). Texten på sigillet ser också jättekonstig ut.
Kanske någon som haft lite för bråttom med senaste AI-verktyget![]()
Jag hissade en Lindt duo här för någon månad sedan. Då var det mörk choklad + vit choklad.Lindt lät intressant. Det får jag kolla uop. Ska dick minska onyttigheterna egentligen. Kommer svälla ordentligt av denna sjukskrivningen och vilan annars.
Sällan man äter så mycket som när man är uttråkad..
Alltså dem är himmelskt goda, om de är de med vaniljkräm iHISS till saffransmunkar som är tilbaka i butik nu (iaf min lokala hemköp).
Köpte 3 och råkade äta upp 2,5
Men det var de fluffigaste och godaste saffransmunkar jag ätit.