Vad synd, jag som inte dricker alkohol alls, men det lät gott ju!Ja, 8 % så inget starkvin, perfekt sällskapsdryck för vuxna som vägrar växa upp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad synd, jag som inte dricker alkohol alls, men det lät gott ju!Ja, 8 % så inget starkvin, perfekt sällskapsdryck för vuxna som vägrar växa upp![]()
Ja, 8 % så inget starkvin, perfekt sällskapsdryck för vuxna som vägrar växa upp![]()
Jag har skrivit upp det på min lista
Föredrar den sortens alkohol.
Gillar du frökens bubbel kommer du älska denna, smakar vaniljglass med hallon![]()
Åh! Lät ju superrgott!Kling glass har säsongssmaker
Saffran - HISS!
Visa bifogad fil 176496
Mums! Luktar lussebulle när man öppnar paketet.
Men räcker med en liten portion, blir lite mycket annars.
Pepparkaka - Hiss
God, gillar sedan innan fil med pepparkakssmak (falköpings mejeri och icas egna brukar ha). Och jämför man glassen med filen så tycker jag pepparkakan gör sig med det syrliga från filen bättre än det sötare som blir med glassen. Men god är den!
sött gott och sliskigtGillar du frökens bubbel kommer du älska denna, smakar vaniljglass med hallon![]()
Åh, måste testa! Såg den på mitt ica, hoppas den inte säljs slut lika fort som hos digOatly Matcha får en Hiss från mig. Men kan inte hitta i butik någonstans, köpte en igår men nu är det tomt både på det närmsta lilla icat och "stor ica". Antar att den är poppis? Lyckades blanda till något liknande med vanilj arom, vanlig oatly och matcha pulver.
Visa bifogad fil 176580
Åååh måste också testa! Sonen älskar allt med matcha men fixar inte så mycket mjölkOatly Matcha får en Hiss från mig. Men kan inte hitta i butik någonstans, köpte en igår men nu är det tomt både på det närmsta lilla icat och "stor ica". Antar att den är poppis? Lyckades blanda till något liknande med vanilj arom, vanlig oatly och matcha pulver.
Visa bifogad fil 176580
Jag tyckte den var jätteäckligTestat Propud Äppelpaj och visst är den söt men helt klart godkänd! Hade varit gott att äta med äppelbitar i en skål![]()
Oatly Matcha får en Hiss från mig. Men kan inte hitta i butik någonstans, köpte en igår men nu är det tomt både på det närmsta lilla icat och "stor ica". Antar att den är poppis? Lyckades blanda till något liknande med vanilj arom, vanlig oatly och matcha pulver.
Visa bifogad fil 176580
Jag kan rekommendera dessa på bilden nedan. Lagom storlek, saffranssmak och inga hemska russin.Nejmen, DISS.
Känner 0 saffranssmak, dom luktar konstigt och smakar lite kemiskt?!
Visa bifogad fil 176688