Har du kollat ICA Focus i Gårda? Tycker de har allt!Tack! Men borde dyka upp någonstans här i Göteborg också tycker jag.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du kollat ICA Focus i Gårda? Tycker de har allt!Tack! Men borde dyka upp någonstans här i Göteborg också tycker jag.![]()
Sant! Ska fara förbi där i veckan, får gå in och kolla då.Har du kollat ICA Focus i Gårda? Tycker de har allt!
Fanns på Willys i älvängen i förra veckan!Sant! Ska fara förbi där i veckan, får gå in och kolla då.![]()
Ser ut som blodapelsiner?
Ja den sk förbättringenHar någon här testat Zerohs Mango och citron? Smakar den mango? Behöver hitta någon dryck med smaskig smak utan kolsyra.
Har fortfatande inte förlåtit Zeroh för att de "förbättrade" ananassaften så att den blev odrickbarmen får komma över det om mangon är god...
De godaste jag ätit. Min butik får in en pall i morgon!
Trist! För de har den bästa vegofärsen.Visa bifogad fil 180805
Ett starkt "meh". Fick krydda upp med soya, sriracha och en skvätt oystersås, vilket funkade bra, men konsistensen var lite... Blöt svamp?
Älskade deras förr, men sen tror jag de bytte recept? Har för mig att deras vego-hamburgare också var bra. Nu äter jag så sällan hamburgare, så det blir haloumi istället så att allt går åtTrist! För de har den bästa vegofärsen.
Vet inte, alltid gillat deras färs, både formbara och den vanliga.Älskade deras förr, men sen tror jag de bytte recept? Har för mig att deras vego-hamburgare också var bra. Nu äter jag så sällan hamburgare, så det blir haloumi istället så att allt går åt![]()
Fast ännu godare! Och mer rosa i fruktköttet, inte så röda som blodapelsiner brukar vara.Ser ut som blodapelsiner?![]()
Är de söta eller syrliga? Saftiga eller torra?
Svårt att tänka mig att de kan vara godare än Gyllene Korset.Fast ännu godare! Och mer rosa i fruktköttet, inte så röda som blodapelsiner brukar vara.
Var hittar man dem?
Både och typ..Är de söta eller syrliga? Saftiga eller torra?
Jag hittade dem på mitt lilla Ica hemma i byn, men Maxi hade inte dem när jag var där idag..Var hittar man dem?
Är det vanliga apelsiner eller blodapelsiner?Både och typ..torra när man skalar dem (lätt skalade) men ändå saftiga när man äter dem..
Jag hittade dem på mitt lilla Ica hemma i byn, men Maxi hade inte dem när jag var där idag..