Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där är god juVisa bifogad fil 182010
Jag tycker ju körsbärsgodis är helt okej, kommit på att jag gillar körsbärsyoghurt och gillade även fun lights senaste så jag hade tanke om att jag kanske helt måste omvärdera vad körsbär betyder för mig. Jag smakade väl Doctor pepper för drygt 20 år sedan och har sedan dess liksom "vetat" att jag inte tycker om körsbär, men jag verkar ju göra det?
Så i fredags köpte jag en sån här. Och fyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaan på ren norrländska vilket jävla satans apröv detta var. Det är våldsamt äckligt på ett nästan traumatiserande sätt?? Jag vet inte vad det är för smaklöksvariation man behöver besitta för att tycka det här smakar något annat än vedervärdigt men jag har den inte! Spottade ut, sköljde ur käften och hällde ut i vasken, spolade vatten samtidigt för att minimera stanken som kom från det här ratet.
Det blir en diss från mig.
Jag har aldrig testat zerovarianten (bevare mig väl), men jag älskar den vanliga Cherry Coke!Visa bifogad fil 182010
Jag tycker ju körsbärsgodis är helt okej, kommit på att jag gillar körsbärsyoghurt och gillade även fun lights senaste så jag hade tanke om att jag kanske helt måste omvärdera vad körsbär betyder för mig. Jag smakade väl Doctor pepper för drygt 20 år sedan och har sedan dess liksom "vetat" att jag inte tycker om körsbär, men jag verkar ju göra det?
Så i fredags köpte jag en sån här. Och fyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaan på ren norrländska vilket jävla satans apröv detta var. Det är våldsamt äckligt på ett nästan traumatiserande sätt?? Jag vet inte vad det är för smaklöksvariation man behöver besitta för att tycka det här smakar något annat än vedervärdigt men jag har den inte! Spottade ut, sköljde ur käften och hällde ut i vasken, spolade vatten samtidigt för att minimera stanken som kom från det här ratet.
Och jag är deprimerad över att deras "Red Velvet Cheesecake" inte finns längre. Godaste glassen jag någonsin ätit, tror jag.Åkte förbi affären på väg hem från stallet och utan några som helst förväntningar så köpte jag en Häagen-Dazs Tiramisu för 29 kr. Ordinarie pris 60.
HISS!
Visa bifogad fil 182031
Så himla god! Kunde inte känna någon kaffesmak egentligen, men lite spritig och med jättegoda cholkadbitar i.![]()
Och jag håller hårt i mina vid det här laget flera år gamla cola zero cherry energidryck som jag aldrig sett sen den gången på matsmart xD unnade mig en härom månaden, börjat smaka liite halvgammalVisa bifogad fil 182010
Låter jättegottMycket glass i tråden på sistone - jag hänger på med ännu en HISS!
Jättegoda, lagom stora fruktiga bitar. Lagret utanpå är en sådan där youghurtchoklad och den är jättegod! Hade önskat soleros isglass egentligen men förstår varför det gick bort eftersom man måste kunna hålla i bitarna.
Jag som inte äter särskilt mycket glass älskar verkligen de här munsbitsvarianterna.
Finns även exotic och den ska jag också köpa medan de är på extrapris här!
Visa bifogad fil 182046
Godaste i glassväg på länge!Låter jättegott![]()
Nästan lika stor bild som @Mineur s yoghurt för en hel massa år sedan, kommer aldrig glömmasVisa bifogad fil 182057
Yes, en ny med BCAA! Eller är det nygammal? Jag drack inte Nocco 2018 så har inget att jämföra med.
Men den är god. Smakar typ Zoo-godis blandat med Trocadero.
Hiss!
(Edit: lol vilken stor bild, förlåt, använder mobil så kan inte fixa storleken)
Sura? Usch, nej![]()
Vem testar denna åt mig?
De är ju inte sura, utan fizzySura? Usch, nej!
Aha. När jag googlade fick jag det till att de var suraDe är ju inte sura, utan fizzyKan bli en spännande kombination, som godiset som poppar i munnen, tänker jag!
Hm, jag tycker att de är mera bubbliga, som det där godiset som poppar i munnen. Fizzy är en jättebra beskrivning tycker jagAha. När jag googlade fick jag det till att de var sura. De kallas på ett ställe ett "medelsurt" godis. Men det är inte så?
Åh, den måste jag testa! Älskar tiramisuÅkte förbi affären på väg hem från stallet och utan några som helst förväntningar så köpte jag en Häagen-Dazs Tiramisu för 29 kr. Ordinarie pris 60.
HISS!
Visa bifogad fil 182031
Så himla god! Kunde inte känna någon kaffesmak egentligen, men lite spritig och med jättegoda cholkadbitar i.![]()