LadyCovergirl
Trådstartare
Har under natten provat Dumle Snacks crunchy puffs. Godare än jag från början trodde. Deras vanliga Snacks, särskilt mint, är godare men dessa är lite lättare/luftigare
Så det blir helt enkelt en hiss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du testat att köra den i airfryer?Visa bifogad fil 183844
Diss, tyvärr. Smakade inte så mycket alls så jag hade på mer teriyakisås, men framförallt var konsistensen absolut inte för mig. Kommer äta upp det jag köpt, men det blir tyvärr sista gången.
Har ingen airfryer, men kanske får prova att köra i ugnen.. annars blir det nog att hålla mig till tofu.Har du testat att köra den i airfryer?
Jag gillar den o speciellt när den är riktigt krispig!
Ja, kanske kan vara värt ett testHar ingen airfryer, men kanske får prova att köra i ugnen.. annars blir det nog att hålla mig till tofu.
Visa bifogad fil 183844
Diss, tyvärr. Smakade inte så mycket alls så jag hade på mer teriyakisås, men framförallt var konsistensen absolut inte för mig. Kommer äta upp det jag köpt, men det blir tyvärr sista gången.
Är ganska känslig för konsistens, men får väl försöka köra den i ugnen eller steka än längre nästa gång.Åh, vad synd!
Här gick det, för några år sedan, att köpa tempeh av en lokal producent som gjorde av lupinbönor. Den var fantastiskt god! Fast (men mjuk) i konsistensen, ruggigt god i t ex pad thai eller annat med smakrik sås/marinad (den sög verkligen åt sig av det). Sörjer mycket att den inte finns längre.
Är ganska känslig för konsistens, men får väl försöka köra den i ugnen eller steka än längre nästa gång.