Hiss och diss del 5

VLMF

Trådstartare
Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss!

Jag börjar med denna nyhet från Garant, soltorkade tomater i balsamico. Vi är storkonsumenter av soltorkade tomater hemma och denna kommer absolut köpas fler gånger framöver! Lite djupare smak och jag tror oljan/lagen kan vara toppen att ringla över sallad :d
Stor HISS!

IMG_7366.jpeg
 
Skulle ta en fika i veckan men bara espresso house hade öppet. Provade deras nya latte honeycomb. Stor diss. Hiskeligt söt vilket jag borde räknat ut innan. Tog även den veganska red velvet semmelsnäckan som också får en fet diss.
 
Skulle ta en fika i veckan men bara espresso house hade öppet. Provade deras nya latte honeycomb. Stor diss. Hiskeligt söt vilket jag borde räknat ut innan. Tog även den veganska red velvet semmelsnäckan som också får en fet diss.
Provade också honeycomb-latten i veckan! Smakade som en söt latte bara, ingen speciell smak eller så. Rätt dissig.
 

Liknande trådar

  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 038
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
207 830
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp