Historian om Carmen, det gör så ont. *långt*

Sv: Historian om Carmen, det gör så ont. *långt*


Hihi! Hon älskar att ligga under tjocka, varma täcken men det är inte alltid lätt att få det över sig när inte matte hjälper till. Helst ska hon ha täcke över hela sig men nosen ska sticka ut, annars måste hon gå upp igen och göra om proceduren. :love:
 
Sv: Historian om Carmen, det gör så ont. *långt*

*kl*

Håller med många som skrivit, framförallt Calazirya.

Din hund vaknar varje dag och vet att hon kommer att få göra något roligt, mysa en stund, få röra på kroppen på ett skönt sätt och få den kärlek hon vill ha. Hon lever NU. Visserligen kanske hon REAGERAR på vissa sätt som får DIG att minnas, tänka och känna. Men hon lever i en trygg tillvaro med kärlek, närhet, mat, vatten, rörelse och bus. Vila trygg i förvissning om detta.

/Syrsa

Det är faktiskt sant. JAG minns när jag ser henne reagera på vissa sätt. (Hon kan fortfarande inte stanna mitt i en trappa t.ex. utan måste gå hela i ett sträck.) Men hon tänker inte så. Jag hittade tre foton på henne som valp. Hon var så plutteliten och söt och oskyldig. Dom bilderna drog nog igång hela den här känslan, även om den alltid funnits där. Men hon såg ju inte bilderna, hon fick middag och en tuggpinne och var lika glad som vanligt. Såklart.

Det är så logiskt egentligen, det är bara så svårt att släppa allt det gamla.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 402
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
1 999
Senast: manda
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
6 822
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp