Bukefalos 28 år!

Hitta bilder?

Murray

Trådstartare
Undrar om det finns några bilder från Jägersro torsdag 19 juni 1997, Lopp 4, V5-2? Finns det några bilder från 1997 eller tidigare, som jag kan hitta? Hur ska jag gå till väga?
Tacksam för svar/hjälp.
 
Sv: Hitta bilder?

Jag e rädd att de flesta bilder som tas under loppen tas av professionella fotografer, dvs de vill ha "massa" betalt… Men de har stora arkiv så det är troligtvis inga problem att få bilder från 1997. Via Täby Galopps och Jägersros hemsidor kan du hitta länkar till några av dessa fotografer. Annars får du väl försöka med bildsökningar på Internet och fråga tränare/ägare om det är någon speciell häst du är ute efter…
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan! Jag har under 2 veckor försökt göra en könsbestämning på mina två kattungar. Dock har jag inte lyckats trots att jag kollat på...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: Joel
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 086
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Jag söker efter ett baucherbett som är godkänt att tävla dressyr på - alltså max 5 cm skänkel, se bild. Har hört att HKM ska ha men...
Svar
4
· Visningar
1 304
Senast: Piek
·
Utrustning Hej!😊 Jag hade viljat köpa en sådan här gjord som finns på bilden jag har lagt till. Men jag undrar vilken storlek som jag borde välja…...
Svar
14
· Visningar
1 012
Senast: VincentM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp