Hitta foderhäst?

ElinHell

Trådstartare
Hej,

Jag och min vän är ui full jakt på att hitta en foderhäst som vi kan dela tillsammans. Vi både har haft erfarenhet av medryttarhäst och jag har även haft foderhäst tidigare men känner inte att tiden räcker helt till för en egen nu.

Vi är med i diverse fb-grupper, samt kollar hästnet dagligen. De flesta hästar som lämnat ut på foder känns som det är promenadhästar. Vi både vill kunna ta pass på banan och min vän är även hoppintresserad, vi är alltså hobbyryttare men vill komma ut pånågon tävling och kommer träna för tränare kontunuerligt.

Vart någonstans kan man mera leta efter en foderhäst? Med min förra hade jag endast tur, då det var en i samma stall som ville ha en till dotterns häst.

Mvh
 
Sätt upp en lapp på anslagstavlan på närliggande ridskola/ridklubb/annan hästanläggning.
Sen handlar det mycket om att ha tålamod och vänta tills rätt häst dyker upp.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har inte skrivit här inne på hästforum på några år sedan jag sålde min häst men nu måste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 171
Senast: Sirap
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
868
Senast: Gulis
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 289
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Arbetsintervju
  • Den första tråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp