Hitta info om Tysk häst.

Ponylove

Trådstartare
Är intresserad av att köpa ett sto,
Importerad från tyskland. Ett halvblod, har far och morfar och år hon är född.
Vet inte var hon är tillägsregistrerad i sverige.

Är ju intresserad av att veta vad om hon har tävlats i tysklad samt avkommor (hon har haft föl enligt de uppg. jag har) samt ingo om stammen.

Var letar jag?
 
Testa att söka på Rimondo efter hästen. Finns den med (vilket den bör) får du fram en lista på tävlingar den varit anmäld till. Går du sedan in på fnverlag.de kan du söka upp de specifika tävlingarna och söka upp hästen i resultatlistorna (för det mesta, och om resultaten är hyfsat nya)
Annars kan man lösa medlemskap på FN Verlag och individsöka på hästen, då får du enkelt med "allt" från tävlingssammanhang för en mindre prislapp.
Vill du ha info om avkommor så kontakt det förbund hon är grundreggad i, om fölen är tyskfödda dvs.
 
Testa att söka på Rimondo efter hästen. Finns den med (vilket den bör) får du fram en lista på tävlingar den varit anmäld till. Går du sedan in på fnverlag.de kan du söka upp de specifika tävlingarna och söka upp hästen i resultatlistorna (för det mesta, och om resultaten är hyfsat nya)
Annars kan man lösa medlemskap på FN Verlag och individsöka på hästen, då får du enkelt med "allt" från tävlingssammanhang för en mindre prislapp.
Vill du ha info om avkommor så kontakt det förbund hon är grundreggad i, om fölen är tyskfödda dvs.
Tack, det verkar finnas info på Rimondo, men man får inte se det utan premiumkonto. Får fundera på om det är värt 70 kr att få veta :P

på FNverlag blir jag lite hindrad av min ickeexisterande tyska, lyckas inte hitta var jag ska söka?
 

Liknande trådar

Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 014
Senast: QueenLilith
·
Avel Hejsan! Jag har letat och googlat överallt för att hitta info om min tyska häst. Men jag får inte fram något. Tänkte om det finns någon...
Svar
8
· Visningar
2 255
Senast: KickiH
·
Avel Hej! jag har forskat en hel del i att hitta mitt polska halvblods stamtavla här på internet då jag tycker det hade vart intressant att...
Svar
10
· Visningar
1 240
Senast: Görel
·
Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
3 766
Senast: sinpol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp