Bukefalos 28 år!

Hitta Kennel.

Lady_A

Trådstartare
Jag är kär :love: i en rottispojke som bor i vårt område. Igår frågade jag matte var han var ifrån för jag ville såklart kika lite på kenneln :angel:, men har ju glömt namnet... det var något långt och fancy, tvådelat. Minns dock vilken stad kenneln låg i och tänkte det var bit kaka att kolla, men nu hittar jag inte alls. Finns inget kennelregister på rottisklubbens sida eller är jag blind?!

Hur hittar man alla kennlar?!
 
Sv: Hitta Kennel.

Halvt ot, men är det Blade du är kär i? I så fall håller jag med dig, han är en riktig snyggning:d(För visst håller du till i hagarna vid Lilla Sunnersta emellanåt?)
 
Sv: Hitta Kennel.

Nej, det finns inget än... Du får gärna pm:a vilken stad det handlar om så ska jag klura lite.

/Rottis-ägare
 
Sv: Hitta Kennel.

Du kan testa Hunddata. Laborera med *fancy, fancy* så kanske det dyker upp ett namn du känner igen. Under förutsättning förståss att kenneln är SKK-ansluten.
 
Sv: Hitta Kennel.

Tyvärr hatar google mig och jag fick upp precis allt utom rottiskennlar i rätt stad när jag skrev rottweiler + kennel +stad och andra liknande kombos....
 
Sv: Hitta Kennel.

Oj vem är du?! Hur vet du vem jag är?? Har du två sådan där småttisar som du har på avataren?? Jag går rätt ofta i hagarna med min halv(eller hel)galna spaniel. :)
Men rottispojken bor i sthlm. Jag bor nämligen hälften här, hälften där.
 
Sv: Hitta Kennel.

Tack för länken! Hittade inte vid en snabbkik, men ska kolla noggrannare.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 466
Senast: Disen
·
Övr. Hund Denna texten berör mig så otroligt mkt och jag gråter varje gång jag läser den:cry: :cry: :cry: När jag var valp, underhöll jag dig me...
Svar
12
· Visningar
1 182
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp