hitta kusk

M

mizz_perfect

någon som vet vart man får tag på en kusk till shettis?? jag har annonserat och frågat runt lite är i trakten men ingen som vet någon. jag har en shettis som ska köras in till sommaren. tänkte vara ute i tid för att få hjälp redan från början så att de passar ihop och jag tycker att det vore kul om den som ska köra kommer och tränar ibland åxå..

själv är jag ju alldeles för gammal för att få köra honom själv. vart har ni fått tag på era kuskar ni som är för gammla med shettisar?? :banana:
 
Börja med att ta kontakt med den ponnytravklubb och/eller ponnytravskola som finns närmast dig. Det brukar alltid finnas NÅGON kusk som gärna vill ha fler ponnyer att köra, om du inte hittar nån som är hästlös direkt.

MINA kuskar har jag hittat via min klubb. :)
 
Här i sthlm finns det miljoner människor som vill köra..
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 089
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Alltså, hur göra man för att bemöta negativa människor? Jag tar åt mig så fruktansvärt. För många år sedan gick jag på öppen trädgård...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 234
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Hej! Har en unghäst som jag promenerat en del med (då han inte är tillräckligt gammal för ridning än). I våras gick det väldigt bra och...
Svar
3
· Visningar
1 189
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 113
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp