Bukefalos 28 år!

Hitta på i Skåne?

Taz

Trådstartare
Hej!

Skulle behöva er hjälp =)

Jag ska ge min bästa vän en födelsedagspresent genom en upplevelse en dag, en Lördag ska det bli.

Frågan är vad man kan hitta på i Skåne vid denna tiden?

Jag tänkte frukost någonstans och Lunch/middag men däremellan vill jag att vi ska hitta på något men vad?

Ridit på turridning och varit på spa har vi gjort.

Tacksam för förslag :banana:
 
Vilken härlig present! Har du kollat här? http://guide.visitskane.com/sv/se-och-gora

Det finns ju en del att välja på. :)

Kulturintresserad - Dunkers kulturhus i Helsingborg ev med en tur till Helsingör/rundtur på Kronborgs slott?
Natur-och friluftsmänniska -Paddla kanot på Rönneå? Vandra med alpackor i Hässleholm? Cykla på Ven?
Äventyrligt lagd, någorlunda atletisk och INTE höjdrädd - Upzone i till exempel Hembygdsparken, Ängelholm. (kanske lite för dyrt dock)
 

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 190
Senast: mamman
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
629
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
3 208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hund rädd i ny bil
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp