Hitta resultat på internet som gjorts av ryttare?

F

Fitness

Hur kan man hitta tävlingsresultat från en viss ryttare genom att söka på internet?
 
Sv: Hitta resultat på internet som gjorts av ryttare?

Haha vad roligt o se hur det har gått för gamla sköthästar. Jag hade ingen aning om att man kunde kolla upp sånt :D
 
Sv: Hitta resultat på internet som gjorts av ryttare?

Sen kan man ju alltid googla, då får man ju upp resultat som ligger på klubbars hemsidor. Ridsportförbundets sökfunktion är ju bara regionala tävlingar och uppåt, och med undantag för iår då alla resultat står med så var det ju bara placeringar som registrerades där förr på reg. tävlingar...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Att skydda sina tänder är kanske inte det första som ryttare tänker på när det kommer till skyddsutrustning. Men efter nya studier som...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 157
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
563
Senast: Kirre
·
  • Artikel
Hästnyheter I stallet möts en stor variation av personer som alla har ett eget sätt att motiveras till hästarna och miljön. Vissa elever hjälper...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp