Hitta welshstam/ponny

Diabetikern

Trådstartare
Googlat mig blå.

Har en ponny som ska säljs. Har varit ute på foder i 3 år. Passet är hos fodervärd och nu när vi ska skriva avtal så hittar vi inte vilken ägare det är på ponnyn. Osäkert på om det är min bror eller hans sambo.

Någon som vet vart jag kan hitta det?

Har ponnyn namn men vet inte vart jag kan söka efter det.
 
Googlat mig blå.

Har en ponny som ska säljs. Har varit ute på foder i 3 år. Passet är hos fodervärd och nu när vi ska skriva avtal så hittar vi inte vilken ägare det är på ponnyn. Osäkert på om det är min bror eller hans sambo.

Någon som vet vart jag kan hitta det?

Har ponnyn namn men vet inte vart jag kan söka efter det.
Blå basen? Fast där står ju inte ägare, bara uppfödare. Hittar ni den i blå basen så är det ju bara ringa eller maila svenska hästavelsförbundet dock
 
Googlat mig blå.

Har en ponny som ska säljs. Har varit ute på foder i 3 år. Passet är hos fodervärd och nu när vi ska skriva avtal så hittar vi inte vilken ägare det är på ponnyn. Osäkert på om det är min bror eller hans sambo.

Någon som vet vart jag kan hitta det?

Har ponnyn namn men vet inte vart jag kan söka efter det.

Om ägaren gett sitt godkännande finns den angiven i webbstamboken. Du hittar söksidan här: Webbstambok
 
Googlat mig blå.

Har en ponny som ska säljs. Har varit ute på foder i 3 år. Passet är hos fodervärd och nu när vi ska skriva avtal så hittar vi inte vilken ägare det är på ponnyn. Osäkert på om det är min bror eller hans sambo.

Någon som vet vart jag kan hitta det?

Har ponnyn namn men vet inte vart jag kan söka efter det.
Kontakta registratorn i welshföreningen.
(ring, för mejl verkar vara svårt att få svar på... OM inte de jag skickat har fastnat i cyberrymden))
 

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 967
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 797
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Jag söker en häst jag hade hand om en tid för några år sedan. Har undrat vart den tog vägen, då ägaren inte velat uppge det. Han...
Svar
16
· Visningar
1 295
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp