Bukefalos 28 år!

Hittade en bild.....

Hera

Trådstartare
På min lilla hund. Första dagen hemma hos mig. Nu är han lite mer än två år. Hur söt får man bli? :love:

th_Oidon1.jpg


Så här ser han ut nu...

th_Oidon1.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Hittade en bild.....

En riktigt fin hund du har.. ;)
 
Sv: Hittade en bild.....

gud vad söt han e på den lilla bilden, fin på den stora förstås :D :D
hur gammal e han nu? han är inte så lågställd va?
 
Sv: Hittade en bild.....

Han fyllde två år i november -04. Han har fått bra poäng på alla sina utställningar, men nu är han för hög över 70 cm i mnkh. Han är lite lättare i typen och är en bra brukshund.

Vi har ju periodvis en hane till som är mkt mer kompakt och grövre. Det är stoooor skillnad i rörelsemönstret på de båda.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 649
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Min lilla JRT har passerat 14 år och är en pigg och alert liten hund. Lite senil, hör sämre än förr och hade en akut pankreatit i våras...
2
Svar
25
· Visningar
2 965
Senast: Piaff
·
Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: tanten
·
Övr. Hund Skulle vilja veta om någon av er har eran hund utomhus i hundgård året om? Var intresserad av polarhund, men hört de ska vara svåra att...
2
Svar
23
· Visningar
2 694
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp