hittar inte importerad hästs stamtavla?

emaanylanderr

Trådstartare
Hej! jag har forskat en hel del i att hitta mitt polska halvblods stamtavla här på internet då jag tycker det hade vart intressant att veta lite mer om hans bakgrund. tyvärr inga fynd än så länge, under alla sökningar jag gjort så har jag sett att många andra har haft samma problem, att hitta sin importerade hästs stamtavla. inte det enklaste när det står på annat språk. hur som helst så har jag sett att många sökt fakta här på bukefalos och faktiskt fått bra hjälp av andra hästmänniskor som kunnat söka upp bättre fakta eller vetat info om mor/far osv. Och då till hästen jag söker stamtavlan till, jag skriver det jag vet och vad som står i passet: Namn:Brylant ras: polskt halvblod född:2009 e:Portret u:Bawaria eu:Liman . Om någon är duktigare på att söka fakta än vad jag är så uppskattas all info. mvh Emma
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 066
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 823
Senast: svea
·
Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
21 674
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Jag står i färd att köpa häst och har fallit för en vacker vit connemara på 14 år. Hästen har allt jag söker och jag hade köpt den redan...
2
Svar
23
· Visningar
5 373

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp