hittar inte :-(

n33Lu

Trådstartare
Behöver är hjälp att hitta en tråd,försökt att söka men vet inge vad jag ska söka på :confused: trodde att jag skulle hitta tråden bland mina gamla inlägg men icke, så nu litar jag på att ngn direkt känner igen sig och kan leta på tråden åt mig :D

Tråden handlar om hästars olika typer av huvuden och vad de står för, fanns någon bok om detta, ex om de hade konvext huvud så var de kanske "den kloka" och det i sin tur stod för något...någon som fattar? :p

Har ju ny häst och är sprickfärdig på att ta reda på vad han "är" :d

Tack på förhand!
 
Sv: hittar inte :-(

Åh, den boken kommer jag ihåg!
Hette den inte bara "Läs din häst" eller nåt sånt? Hmm. Jag ska söka i mitt mentala bibliotek och se vad jag kan hitta.
 
Sv: hittar inte :-(

Ja ska genast googla ;)

Ja gör gärna de håller varenda tumme!! :bump:
 
Sv: hittar inte :-(

Linda Tellington!
Visst var det hon som skrev en bok om att hästens utseende och personlighet hängde ihop!
 
Sv: hittar inte :-(

Jag hittar inte tråden men kommer ihåg att jag, när jag var yngre, lånade en bok på biblioteket där det fanns mycket illustrationer och fakta om just detta med huvudform, virvlar m.m. Hade med mig boken ut till hästhagen flera gånger :D
Jag vill ha för mig att boken hette nåt med TTouch men jag hittar den inte när jag googlar. Kommer iaf ihåg att på omslaget var det en häst fotad bakifrån, den kikade bakåt mot fotografen... en fux med strimbläs har jag för mig.
 
Senast ändrad:
Sv: hittar inte :-(

Kl

Någon måste ju komma ihåg :arghh:
Haha blir ju tokig här..blir så knasigt när man ska försöka googla fram de, dessutom när man inte vet vad man exakt ska googla på..

De som nämndes innan här med virvlar och så är ju också intressant men de är inte de jag söker..detta handlade enbart om huvudformerna :)

NÅGON ANNAN?? Bukefalister....hooo hooo...:p
 
Sv: hittar inte :-(

Ååh de kanske kan vara den!! Ska genast besöka biblioteket ;)
 
Sv: hittar inte :-(

Det låter som den =) Han beskriver personligheter för olika raser och utseenden =)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 691
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 922
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 197
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp