HJÄÄÄLLLPPPP! Plötsligt kraftigt aggressiv hund

Sv: HJÄÄÄLLLPPPP! Plötsligt kraftigt aggressiv hund

+2

Jag tänkte inte ens på att det kunde tolkas som om Aliide skulle skicka polisen efter Belethien och hennes uppfödare :crazy:

Det händer ju att man feltolkar, speciellt om man vet att det kan vina lite i luften här på Bukefalos. Det kan hända alla människor, oavsett. Inte sant?
 
Sv: HJÄÄÄLLLPPPP! Plötsligt kraftigt aggressiv hund

Ja givetvis, jag ifrågasatte inte din tolkning utan konstaterade bara att jag inte alls tänkte tanken att Aliide skulle mena så.

Jag tror du övertolkar många inlägg nu iom den diskussion som kom sig av din tråd och ja det kan hända alla.
 
Sv: HJÄÄÄLLLPPPP! Plötsligt kraftigt aggressiv hund

Och fy skäms på dig :eek:

Det är väl klart som korvspa att jag inte ska ringa polisen och tipsa om era hundslagsmål. Skäms på dig som trodde något sådant! :eek:
 
Sv: HJÄÄÄLLLPPPP! Plötsligt kraftigt aggressiv hund

självklart så ber jag om ursäkt om jag tolkat fel och reagerat därefter. Ni har säkert rätt och det blev fel från min sida.

Lätt hänt att man feltolkar, speciellt om man är i affekt när det handlar om ens egen hund.

mvh
 
Sv: HJÄÄÄLLLPPPP! Plötsligt kraftigt aggressiv hund

Och fy skäms på dig :eek:

Det är väl klart som korvspa att jag inte ska ringa polisen och tipsa om era hundslagsmål. Skäms på dig som trodde något sådant! :eek:

Förlåt! :o Jag har sett värre på Bukefalos och jag tog inget för givet :o
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 141
Senast: geting
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
3 720
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 101
Senast: Sandora
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 638

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp