HJÄLP! Ägaren är försvunnen & hästarna bara står där...(långt)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Re: HJÄLP! Ägaren är försvunnen & hästarna bara står där...(långt)

Hon lär inte komma undan, kommunen tar nämligen betalt per timme. Har inga exakta siffror men har för mig att de tog ca 500:- i timmen för inspektion. Hittils tror jag att det har varit fem inspektioner. När de jobbar från kontoret så kostar det ca 300:- per timme.

Allting kommer att debiteras ägaren. Om hästarna säljs så får hon de pengar som blir över efter att ALLT är betalt.Men så mycket tror jag inte att dessa två stackare är värda att hon får nånting efter dem.

Jag är somsagt INTE säker på summorna men jag har för mig att det är dessa summor....

/movgli :cool:
 
Re: HJÄLP! Ägaren är försvunnen & hästarna bara står där...(långt)

Hur gick det med hästarna?
 
Sv: Re: HJÄLP! Ägaren är försvunnen & hästarna bara står där...(långt)

Har hamnat halvvägs i denna tråd och HELT OCH FULLT med Peter. Låter ju som rena rama PMS-ilskan från dig Mia. Kanske har ni tjafsat tidigare i någon annan tråd som jag missat men dra inte in er osämja i andra trådar. Håll er till ämnet tack!
 
Sv: Re: HJÄLP! Ägaren är försvunnen & hästarna bara står där...(långt)

Jisses, vart grävde du fram denna? den är ju ett år gammal.....
 
Sv: Re: HJÄLP! Ägaren är försvunnen & hästarna bara står där...(långt)

nilema skrev:
Jisses, vart grävde du fram denna? den är ju ett år gammal.....

Hoppsan! Det kan inte varit långt borta i alla fall. Loggade in för första gången idag på det nya forumet. Någon annan måste "grävt fram det" före mig annars hade jag nog inte hamnat här. Kollade inte datumen på inläggen.

Så vi kan ju gräva ner denna tråd igen kanske? Stopp här! :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 046
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Lhas
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 771
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp