Hjälp en 15 åring!

Oj vad olika alla skriver, det här gjorde det ju inte lättare för mig så att säga

När jag var 15 så skrev jag med flera olika killar, bodde dom långt borta så pratade vi i telefon ibland. Kanske pratade typ 10 min bara för att få höra rösten och få veta lite mer om hur dom var som personer. Försökte hålla mig borta från de som var för blyga och inte vågade säga nått.

Är 27 idag och tänker bara på att jag borde ha dissat alla snubbar som inte visade intresserade av mig som person på en gång, har lagt så mycket tid och tankeverksamhet på att fundera om killen gillade mig tillbaka eller inte. Är dom intresserade så får dom visa det, annars är det deras förlust!
 
Man kan ju absolut ha folk 18h bort som chattkompisar. Men som någon annan sa, skicka inget som du inte är ok med att visa kompisar/föräldrar utan att skämmas. Jag hade inte jobbat mot att skaffa ett förhållande med en person så långt bort, ni kommer ju knappt kunna ses och halva helgen skulle gå till att resa. Det finns folk på närmare håll också.

Och ha i åtanke att det finns äldre män som är extremt skickliga på att framställa sig som "bara nåt år äldre tonårskillar". Sommarpratet som lämnades i tråden tar upp det.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
423
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 663
Senast: ameo
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 591
Senast: LovingLife
·
Relationer Hej! Behöver verkligen hjälp med detta då jag inte vet hur jag ska tänka. Jag har varit bästa kompis med en tjej i runt 15 år, vi har...
2
Svar
22
· Visningar
4 247
Senast: tornblomma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp