Hjälp granngården mash och protein koncentrat...

amalia

Trådstartare
Har två byttor där den ena innehåller granngården protein koncentrat och den andra betfiber mash. Problemet är att när jag hällde upp dem före sommaren så märkte jag inte upp byttorna för jag tänkte att jag såg skillnad på dem då den ena är mörkare i färgen och den andra ljusare... Men nu har jag glömt vilken som är vilken! Finns det någon som fodrar med dessa och kan hjälpa mig?
35980
 
Har två byttor där den ena innehåller granngården protein koncentrat och den andra betfiber mash. Problemet är att när jag hällde upp dem före sommaren så märkte jag inte upp byttorna för jag tänkte att jag såg skillnad på dem då den ena är mörkare i färgen och den andra ljusare... Men nu har jag glömt vilken som är vilken! Finns det någon som fodrar med dessa och kan hjälpa mig? Visa bifogad fil 35980

Jag skulle chansa på att den övre är betfibermash.
Kan du inte testa att sätta en näve av varje i vatten så kanske du ser skillnad bättre?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hejsan Jag behöver lite hjälp med hur jag ska tänka kring min hästs foderstat:) hon är en lättfödd fjordhäst som tidigare varit i...
Svar
18
· Visningar
1 201
Hästvård Min ena häst (shettissto, 1 år) har den senaste tiden ofta haft lös avföring. Första gången jag lade märke till det var det ganska kort...
Svar
11
· Visningar
1 499
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Hjälp mig buke! Förra sommaren råkade jag köra på en stor sten och förstöra fälgen (heter det så) på ena hjulet på min transport...
Svar
14
· Visningar
1 137
Senast: sorbifolia
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 408
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp