Hjälp med avmaskning

Fille

Trådstartare
Hur gör ni när ni avmaskar era katter??? Vår ena katt är lättlurad men den andra är enormt kräsen och spottar ut allt. Det är den väldigt kräsna katten som behöver avmaskas. Vi har provat många metoder känns det som! Finns det något mer smakligt maskmedel eller liknande?
 
Hur gör ni när ni avmaskar era katter??? Vår ena katt är lättlurad men den andra är enormt kräsen och spottar ut allt. Det är den väldigt kräsna katten som behöver avmaskas. Vi har provat många metoder känns det som! Finns det något mer smakligt maskmedel eller liknande?
Köp spot-on som du droppar i nacken istället. Mycket lättare.
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
571
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
33
· Visningar
2 700
Senast: Luff
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 602
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Jag har två innekatter som jag vill kunna börja ha ute, till en början i kontrollerad form, och vill därför vänja dem vid sele. Den ena...
Svar
12
· Visningar
551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp