Hjälp med foder... hög energi/näringstätt

En liten uppdatering då... Recovery mousse är vidrigt hälsar Missia (köpte bara en burk pga att jag gissade det...) men RC Senior som @Jeps tipsade om går bra. Det är ju lite tidigt att säga ännu om det fungerar som det ska men kisse är iaf väldigt glad och pigg (för pigg mitt i natten när hon börjar leka med sladden till mobilladdaren... :meh:) :up:
 
Min dam som vägrat blötmat i 14 år hälsar att Gastro Intestinal inte alls är dumt! Hon har bett om mer när portionen är slut, och det har hon inte gjort sen hon hade kull senast (och definitivt inte av blötmat).

Vi ska testa torrfodervarianten också, även om jag helst håller henne på blötmat. Förra försöket var RC Hair & Skin (torrisar), fantastiska pälsar men risig mage och äckelluktande låda :down: Nu är vi tillbaka till samma relativa luktfrihet som de andra katterna (som bara får Bozita älg).
 
Vi har RC gastro intestinal till vår katt som spyr mycket, hade det även till min jack russel som hade jobbigt med magen! Det verkar vara väldigt gott om jag ser till både katt och hund och de är(/var, hunden är död) runda och fina! Hunden fick vi portionera till, katten har fri tillgång men måste nog begränsa tillgången snart så hon inte blir för ”rund och fin”!
Det är små bitar!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp