Hjälp med inkörning?

TantEzter

Trådstartare
Hej!
Dotrans megasöta welsh har tydligt visat att det inte är hoppning som är hans gren... Kanske körning!? :D Jag har tidigare lite erfarenhet av körning, men är inte så sugen på att köra in honom själv. Finns det folk som är "inkörare" till yrket, typ som unghästutbildare?

Gossen ifråga är 16 år, har han passerat bäst-före-datum? Han är tömkörd utan problem!

Tacksam för tips!
(Vi är förresten smålänningar, om nån har tips på hjälp)
 
Hej!
Dotrans megasöta welsh har tydligt visat att det inte är hoppning som är hans gren... Kanske körning!? :D Jag har tidigare lite erfarenhet av körning, men är inte så sugen på att köra in honom själv. Finns det folk som är "inkörare" till yrket, typ som unghästutbildare?

Gossen ifråga är 16 år, har han passerat bäst-före-datum? Han är tömkörd utan problem!
Många som kör sina hästar mycket tar även emot hästar för inkörning.
Tacksam för tips!
(Vi är förresten smålänningar, om nån har tips på hjälp)
Man får inte fråga efter inkörare på forumet, lägg gärna en annons i annonsforumet istället.
 
Jag har valt att lämna våra unga SWB till professionella travhästinkörare med mycket gott resultat.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, nu är det så att jag äntligen efter 10 års längtan ska få skaffa en egen häst. Jag är såklart jätteglad och extremt tacksam för att...
Svar
10
· Visningar
2 201
Senast: Beeboppe
·
Körning Hej! Jag har lång erfarenhet av inridning och utbildning för hoppning och dressyr men har ingen erfarenhet av att köra in hästar. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 986
Senast: warg
·
Körning Hej alla kunniga inom detta forum. Jag skulle behöva lite råd och tips inför inkörning av min islandshäst. Jag har ingen egen...
Svar
11
· Visningar
2 776
Senast: Amk
·
Körning Jag har en liten shettiskille på snart tre och ett halvt år, han är 109 cm hög. Han är sällskapshäst till min store och har mest följt...
Svar
10
· Visningar
1 850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp