Hjälp mig bolla och reda ut lite saker *långt*

Provsvaren ser bra ut vad jag kan se alla fall, verkar ta en evinnerlig tid att få alla svar dock. Skulle bli kontaktad igen när läkaren skrivit sin kommentar men inte hört nåt än
 
Provsvaren ser bra ut vad jag kan se alla fall, verkar ta en evinnerlig tid att få alla svar dock. Skulle bli kontaktad igen när läkaren skrivit sin kommentar men inte hört nåt än
I och med corona så har de nog ovanligt mycket att göra. Läkarens kommentar kommer först när alla provsvaren är inne.
 
Tänkte att jag skulle ta och uppdatera lite här. Provsvaren var bra, visade på järnbrist som vanligt men annars inget avvikande.

Men symtomen kvarstår och nu har jag äntligen tagit tag i saken och kontaktat vc. Hör och öppna så fick jag prata med en riktigt trevlig och vettig person som direkt sade att jag behövde få en tid på minst 30 min (vilket hon senare ändrade till 45 min) för att verkligen få tid att gå igenom allting. Det var fullbokat som tusan och först såg det ut som att det inte fanns någon tid alls förrän om 3 veckor, men hon letade direkt efter en återbudstid som var tillräckligt lång och lyckades hitta en v 45. Vanligtvis får man svaret att man får komma på drop in och då får man max 10 min. Så det var riktigt skönt att få det här svaret nu. Hon garanterade dessutom att läkaren var riktigt bra så det låter ju lovande.
 
Ska göra som ni tipsade om i tråden och skriva ner allting i punktform. Jag både vill och inte vill att de ska hitta något, det vore skönt att få ett svar men samtidigt vill jag ju inte att det ska vara något allvarligt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nej ingen här kan såklart ställa en diagnos, jag vill mest bara ha pepp och lite på fötterna sas för att få vården att lyssna...
Svar
9
· Visningar
915
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 106
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 047
Senast: inverterad
·
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 088
Senast: tornblomma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp