Hjälp mig hitta en festlig topp!

Therese1988

Trådstartare
Hej buke.
Jag är en sådan där hopplös typ som inte följer några trender, utan hittar några få saker jag gillar och blir galen när det plötsligt inte går att hitta något liknande igen.
Nu skulle jag behöva införskaffa någon ny festtopp. Antingen ett linne eller kortärmad, men jag har en del krav:

* Absolut ingen crop top! Det är INTE jag. Sist jag hade det, var ca 1997 när jag gled runt i min (då) supercoola Spice Girls-tröja. Jag känner att det räcker så. Folk behöver inte se min mage längre.

* Gärna kroppsnära, även om den inte måste sitta som ett korvskinn. Oversize känner jag mig inte så bekväm i, för jag är bredaxlad och saknar former och känner mig lätt som att jag har trätt en säck över huvudet om det är för "stort och fladdrigt".

* Gärna någon form av spets, glitter, bling eller liknande. Dvs något "roligt" som jag inte orkar sitta och sy/dekorera själv. Enkla linnen och t-shirts i bomull syr jag. Mitt favoritlinne (som snart behöver gå i pension) är svart med ryggen helt i spets och några silvernitar på framsidan.

Pretty please? Är det någon som har sett något som skulle kunna passa en otrendig jag? Det mesta jag ser i affärerna just nu är totalt ointressant för mig. Jag sitter nu och bläddrar igenom sida efter sida på nätet, men jag så hopplöst "ute" att jag snart ger upp. 🥺
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp