Hjälp mig hitta en överdel

tott

Trådstartare
Vi ska ha en liten (!) julmiddag inom företaget och jag har köpt dessa byxor. De är lite glansiga och lite sådär halvt läderimitation. Nu saknar jag en festlig överdel som passar. Jag är lite rund och bullig mage som jag gärna vill dölja. Kom med tips :-)
Skärmklipp.JPG
 
För att dölja magen hade jag valt en omlott-topp alt en kimono"kavaj" i ett kontrasterande material; då får du en midja och trollar bort magen. Byxorna är tuffa så ett skirare tyg typ viskos/ siden?
 
Ett alternativ är att köra en enklare stilren tröja/top (exempelvis denna ) och lägga lite krut på ett halsband som lyfter det?

Eller något lite mer flowy som denna? Lite svår färg beroende av hudton och så kanske.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Ok, nu är det problem. Jag ska på 60-årsfirande och har inget att ha på mig 🙈 normalt går jag i jeans och hoodie och när värmen kommer...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 755
Senast: Tajger
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
875
Senast: Gulis
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 500
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp