Hjälp mig hitta kjolen!

Caoimhe

Trådstartare
Jag är i behov av en lång, svart kjol. Den ska vara ganska enkel och utan några mönster. Men viktigast av allt - den MÅSTE ha FICKOR! Finns den i plus size så är det... ja, ett plus. :p

Jag har försökt googla lite men har svårt att hitta något passande med fickor. Därför skulle jag bli oändligt tacksam för hjälp och förslag!
 
Den här eller den här från Monki, är de tillräckligt långa eller menar du hellång? Finns i XL och med elastisk midja men det är ju ingen regelrätt plus size.
 
Den här eller den här från Monki, är de tillräckligt långa eller menar du hellång? Finns i XL och med elastisk midja men det är ju ingen regelrätt plus size.
Jag menar hellång. :) Så länge kjolen finns i en lite större storlek så måste det inte tvunget vara en plus size-modell. :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 951
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
617
Senast: Fiorano
·
Kläder & Bli fin Nu har jag surfat runt på nätet för att hitta svart frans att förlänga min klänning med, utan resultat, suck. Har också besökt enda...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Rie
·
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 917

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gårdar förr
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp