Hjälp mig hitta tapeten!

cherie

Trådstartare
Letat tapeter i flera veckor, velig som tusan, hittar inte rätt som passar huset och rummet och golvet etc.

Sen ser jag denna bild:

Screenshot_20220118-220007.png


Och känner att den här tapeten vill jag ha! Men jag går helt bet på att hitta vad den heter eller ens vilket märke. Är det någon här som vet? Kanske är den gammal, men någonstans känner jag igen den och vill minnas att jag stött på den när jag letat...
 
Boråstapeter har annars en som är superfin, med lite liknande mönster. Dock skarpare i färgerna än Sandbergs.

2A1CFCAC-0E4A-40C8-80D8-E32A510BA9F9.jpeg


Mitt bästa tips är att gå in i en mindre färg/tapetbutik och be om tips, de brukar vara sjukt duktiga och ha bra koll på sortiment!
 
Tack snälla! Wow, vilka bra googlingskunskaper. Då får jag sluta hänga upp mig på den...

Har sett Boråstapeters version, men vill helst inte ha grå botten (Floras är svagt turkos)... Annars fin som du säger!
Det fladdrade förbi en reklam för just Boråstapeter i mitt flöde imorse, för deras nya kollektion Timeless Tradition som verkar ha släppts idag. Ser väldigt fint ut och lite samma stil som den du gillade? :love:

103837EA-852B-401E-B29D-0C238114F3B3.png


https://www.golvshop.se/interior/in...timeless-traditions-angsblomma-3272/p-1556651

https://www.golvshop.se/interior/in...r-timeless-traditions-folklore-3261/p-1556675
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 584
Senast: Saigon
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
654
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
873
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp