Hjälp mig hitta turkos spångrep till 40-års present!

purity_666

Trådstartare
Jag har letat mig galen efter en turkos spångrep. De finns ju i alla andra sorters färger så varför ska turkos vara så jäkla svårt?

Helst med skaftet också turkos, men allt turkos är bra. Min kompis har liksom allt annat i turkost och fyller 40 nu snart.
 
Jag har letat mig galen efter en turkos spångrep. De finns ju i alla andra sorters färger så varför ska turkos vara så jäkla svårt?

Helst med skaftet också turkos, men allt turkos är bra. Min kompis har liksom allt annat i turkost och fyller 40 nu snart.
Men allvarligt, det finns ALLT möjligt i turkost men inte en grep?! O_o
(googlar friskt just nu)
 
Jag har letat mig galen efter en turkos spångrep. De finns ju i alla andra sorters färger så varför ska turkos vara så jäkla svårt?

Helst med skaftet också turkos, men allt turkos är bra. Min kompis har liksom allt annat i turkost och fyller 40 nu snart.
Du kanske kan köpa en grep i valfri färg och sedan använda sprayfärg + klarlack :)? Tror man kan färga om cyklar på det sättet så det borde ju även funka på en grep, iaf på skaftet.
 
Du kanske kan köpa en grep i valfri färg och sedan använda sprayfärg + klarlack :)? Tror man kan färga om cyklar på det sättet så det borde ju även funka på en grep, iaf på skaftet.

Det är egentligen just plastdelarna jag skulle vilja ha turkos, och tror inte det blir bra att lacka med tanke på slitaget som finns
 
Det är egentligen just plastdelarna jag skulle vilja ha turkos, och tror inte det blir bra att lacka med tanke på slitaget som finns
Har tyvärr aldrig ens sett ett grephuvud i blått, bara svårt, grå, rosa, lila och grönt.
Men ett turkost skaft är ju ändå roligare än ett i aluminium :). Spån grepar har ju också en förmåga att gå isönder lite då och då, så är enklare att bara ha vanlig svart och kunna byta ut :).
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
580
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 949
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 641
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 439
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp