Hjälp mig hitta tyget

Elegant machinery

Trådstartare
I mitt hemnetknarkande har jag hittat ett gardintyg som jag tyckte var väldigt fint, problemet är bara att jag inte har någon aning om vart det kommer ifrån.

Tänkte först att det var William Morris men det verkar inte så. Någon som känner igen det?
Hela huset känns väldigt stylat, så jag tror inte mäklaren har någon susning.

33386
 
I mitt hemnetknarkande har jag hittat ett gardintyg som jag tyckte var väldigt fint, problemet är bara att jag inte har någon aning om vart det kommer ifrån.

Tänkte först att det var William Morris men det verkar inte så. Någon som känner igen det?
Hela huset känns väldigt stylat, så jag tror inte mäklaren har någon susning.

Visa bifogad fil 33386
Ta med bildenn till någon som syr gardiner.

Min kompis som är tapetserare och även syr gardiner har björnkoll på tyger. Hon är antgligen inte ensam om det.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 339
Senast: Lobelia
·
Fritid Hej! Minns en film jag såg när jag var yngre men som jag verkligen inte kan hitta och minns inte namnet, kanske någon känner igen den...
Svar
8
· Visningar
1 456
Senast: Milene
·
Juridik & Ekonomi Så. Jag och partnern har äntligen fasta jobb båda två, vet hur och vart vi vill bo osv. Vi är otroligt överens om allt ifrån storlek på...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 120
Senast: Red_Chili
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 629
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp