Hjälp mig hitta tyget

Elegant machinery

Trådstartare
I mitt hemnetknarkande har jag hittat ett gardintyg som jag tyckte var väldigt fint, problemet är bara att jag inte har någon aning om vart det kommer ifrån.

Tänkte först att det var William Morris men det verkar inte så. Någon som känner igen det?
Hela huset känns väldigt stylat, så jag tror inte mäklaren har någon susning.

33386
 
I mitt hemnetknarkande har jag hittat ett gardintyg som jag tyckte var väldigt fint, problemet är bara att jag inte har någon aning om vart det kommer ifrån.

Tänkte först att det var William Morris men det verkar inte så. Någon som känner igen det?
Hela huset känns väldigt stylat, så jag tror inte mäklaren har någon susning.

Visa bifogad fil 33386
Ta med bildenn till någon som syr gardiner.

Min kompis som är tapetserare och även syr gardiner har björnkoll på tyger. Hon är antgligen inte ensam om det.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 332
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 892
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 426
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp