Hjälp mig måla mitt bajshus

Svart kanske? Inte roligaste färgen men eftersom det är svarta "kanter" på taket nu kanske det blir lite mer enhetligt och därför bättre? Tog mig friheten att rita lite på bilden :p
ABC5E267-9C93-449B-95AB-8C6F0F461156.jpeg
 
Dras med en gräslig bajsbrun plåtfasad som jag avskyr. Byta fasad är inte aktuellt, är äckligt bekvämt och bra med plåtfasad. Planen är att endast måla det bajsbruna, vill inte måla hela huset.

Men jag vet inte vad vi ska byta till för färg! Vilken färg tycker ni vore lämplig? :bow:

Ytterdörren är vit numera. Givetvis tänker vi måla det bajsbruna kring fönsterna också.

Denna färgkombo tror jag skulle bli toppen
DAFFA413-BA52-44AD-9C44-9BFA67A673C1.png
 

Liknande trådar

Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 233
Senast: cherie
·
Hemmet Vi hyr sedan i augusti ett gulligt litet rött hus med vita knutar på en ort 11 mil hemifrån (Göteborg). I hyreskontraktet står det att...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 330
Senast: rubytoo
·
Gnägg Förhoppningsvis blir det nybygge av stall här hemma nu i sommar. Det vi vill ha är ett betongstall. Nu får vi ju den lyxen att kunna...
Svar
5
· Visningar
1 033
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 410
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp