Hjälp mig!!

K

kjelin01

Jag vet inte vad jag ska göra?

Ska jag köpa gröna stigbyglar nu el. vänta?

Hur gör ni med pengarna?
är ni ekonomiska e.inte?

finns sådant på mässan på globen annars?

man kanske ska vänta?

jag skulle också behöva ridkor å en jacka....uhhh :(

jag är så SNÅL mot mig själv.. :devil:

Om du menar gröna metall/lättvikts(?) stigbyglar så brukar de finnas på mässan på Globen...

K

kjelin01

jajamän.

jag får väl vänta tills dess...

så hinner jag spara lite mer!

D

_Dieldi_

Vet du vilket/vilka företag som säljer sådana på Globen? Tittade efter sådana förra året men såg inga :(

har blivit tvungen bli ekonomisk-arbetslös....

men köper hellre ett nytt schbrak till hästen (fastän han har så han klara sig)än ett par nya byxor till mig själv (som verkligen är i behov av ett par nya) e man hästidiot så e man :D

C

chrisse

jag ska köpa lättvikts på globen. Det MÅSTE finnas :confused:
Ska dock ha svarta..

Jag är väldigt oekonomisk vad gäller att handla till hästarna, vill ha allt ju... ;)
Fast nu så sparar jag till Globen o Eko... så jag kan shoppa loss ordenligt där... :bump: :bump:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Funderar lite över pengar och vad pengar har för betydelse för människor. Ordet pengar är inte allt stämmer ju till viss del men det kan...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 129
Senast: Lilla
·
Utrustning Vår gasdrivna subaru har förmodligen tackat för sig och det är antagligen dags att titta på ny dragbil. Om man vill ha något som är i...
Svar
8
· Visningar
607
Senast: Gnapp
·
Utrustning Ni sadelnördar, snälla hjälp och utbilda mig! Jag behöver uppenbarligen en ny sadel till min 4-åring. Dessvärre är hon bred och utan...
Svar
19
· Visningar
818
Senast: Roheryn
·
Utrustning skulle vilja köpa en extra ridjacka att använda ibland när jag rider på andra stall än där jag rider normalt sett. Hyr skåp på min...
Svar
7
· Visningar
453

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Namngivningstips..
  • Dressyrsnack 15
  • Föl 2022

Omröstningar