Hjälp mig!!

K

kjelin01

Jag vet inte vad jag ska göra?

Ska jag köpa gröna stigbyglar nu el. vänta?

Hur gör ni med pengarna?
är ni ekonomiska e.inte?

finns sådant på mässan på globen annars?

man kanske ska vänta?

jag skulle också behöva ridkor å en jacka....uhhh :(

jag är så SNÅL mot mig själv.. :devil:
 
Om du menar gröna metall/lättvikts(?) stigbyglar så brukar de finnas på mässan på Globen...
 
jajamän.

jag får väl vänta tills dess...

så hinner jag spara lite mer!
 
Vet du vilket/vilka företag som säljer sådana på Globen? Tittade efter sådana förra året men såg inga :(
 
har blivit tvungen bli ekonomisk-arbetslös....

men köper hellre ett nytt schbrak till hästen (fastän han har så han klara sig)än ett par nya byxor till mig själv (som verkligen är i behov av ett par nya) e man hästidiot så e man :D
 
jag ska köpa lättvikts på globen. Det MÅSTE finnas :confused:
Ska dock ha svarta..
 
Jag är väldigt oekonomisk vad gäller att handla till hästarna, vill ha allt ju... ;)
Fast nu så sparar jag till Globen o Eko... så jag kan shoppa loss ordenligt där... :bump: :bump:
 

Liknande trådar

Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
Svar
10
· Visningar
842
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 266
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Jag har nu jobbat på förskola i 6 månader och älskar det, och jag vill utbilda mig så att jag kan få fast jobb och inte bara lite timmar...
2
Svar
33
· Visningar
1 377
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 667
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp