Hjälp min mobilskärm ger sej

Magnum

Trådstartare
Vad behöver jag fixa med innan den lägger av helt?? 🙈
Den har trillat i golvet och själva funktionerna funkar ju bra som vanligt men skärmen ger sej allt mer. Snart kommer jag inte se nåt.
Jag har en iPhone och bilder på moln och sådär men är det något jag måste tänka på innan den ger sej och jag aldrig kommer åt den igen? 😇
Säkerhetskopiera skall jag göra. Men är det nåt som inte kommer med där eller får jag med 'hela telefonen' då?

Hoppas för övrigt det räcker med skärmbyte...
 
Vad behöver jag fixa med innan den lägger av helt?? 🙈
Den har trillat i golvet och själva funktionerna funkar ju bra som vanligt men skärmen ger sej allt mer. Snart kommer jag inte se nåt.
Jag har en iPhone och bilder på moln och sådär men är det något jag måste tänka på innan den ger sej och jag aldrig kommer åt den igen? 😇
Säkerhetskopiera skall jag göra. Men är det nåt som inte kommer med där eller får jag med 'hela telefonen' då?

Hoppas för övrigt det räcker med skärmbyte...

Har du en äldre iPhone så kan du kopiera över den rakt av, så gör jag när jag byter mob. Har min gamla liggandes med allt på som jag har på den här, kraschar den här så tar jag fram den gamla och överför ALLT.
 
Har du en äldre iPhone så kan du kopiera över den rakt av, så gör jag när jag byter mob. Har min gamla liggandes med allt på som jag har på den här, kraschar den här så tar jag fram den gamla och överför ALLT.
Det är en tia, har för mej att när jag köpte den hängde ju allt med från den gamla.
 
Säkerhetskopieringen tar väldigt mycket om annat, så länge man har plats på datorn.

Har för mig vid ett av mina byten från 4S till 7:an så laddades allt in i 7:an från datorn.
Smidigast var nu från 7:an till 12:an ha telefonerna bredvid varandra. 😅

Kanske googla om det är något säkerhetskopieringen inte tar, men har för mig den tar det som är väsentligt.
 
Ja jag har för mej att säkerhetskopiering tar det viktigaste.
Mailen och kalendern kommer jag ju alltid åt men även anteckningar och bilder har jag för mej. Har 19000 bilder och tretusen filmer och skulle bli mycket ledsen om de inte återfinns i molnet. Det ska jag kolla upp sen, betalar för ett större moln (eller vad man säger) så hoppas verkligen det!
 
Vad behöver jag fixa med innan den lägger av helt?? 🙈
Den har trillat i golvet och själva funktionerna funkar ju bra som vanligt men skärmen ger sej allt mer. Snart kommer jag inte se nåt.
Jag har en iPhone och bilder på moln och sådär men är det något jag måste tänka på innan den ger sej och jag aldrig kommer åt den igen? 😇
Säkerhetskopiera skall jag göra. Men är det nåt som inte kommer med där eller får jag med 'hela telefonen' då?

Hoppas för övrigt det räcker med skärmbyte...
Man kan väl säkerhets kopiera via Google
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 699
Senast: Hyacinth
·
Relationer Som rubriken lyder. Varit ihop med min gubbe i snart ett år, han är verkligen helt underbar på alla sätt och vis. Det som inte funkar i...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
18 356
Senast: tott
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
685
Senast: cassiopeja
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp